محفل آواز بطور قاطع و خلل ناپذیر متعهد به حفاظت از اطلاعات آنلاین خود و کاربرانش می‌باشد. هدف ما گسترش امکانات محیط آنلاین و خدمات آموزشگاه اینترنتی محفل آواز است که باعث تسهیل آموزش آواز سنتی میگردد. از این رو، حقوق و انتظارات هنرجویان و دیگر بازدید کنندگان وب سایت محفل آواز (mahfeleavaz.com) همیشه در نظر گرفته می شود.

  • سیاست حفظ حریم خصوصی دربرگیرنده روش‌هایی است که محفل آواز از طریق آن اطلاعات شخصی کاربران را جمع‌آوری، حفاظت، پردازش و استفاده می کند.

 

قانون حاکم

امنیت اطلاعات شخصی کاربران، از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن، و ایمیل، یک مساله‌ جدی و مهم برای محفل آواز است. بنابراین، ما فعالیت‌های آنلاین‌مان را مطابق با مقررات و استانداردهای مربوط به حفاظت از اطلاعات و امنیت داده‌ها انجام می‌دهیم. همچنین، کلیه فعالیت‌های محفل آواز تابع قوانین و مقررات عمومی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و وزارت صنعت، معدن، و تجارت است. در ادامه، توضیحات بیشتری درباره اینکه محفل آواز چگونه اطلاعات را جمع آوری، دسته بندی، و نگهداری می‌کند ارائه خواهیم کرد.

 

نحوه جمع‌آوری اطلاعات شخصی کاربران

ما از بازدید افراد از وب سایت محفل آواز استقبال میکنیم. هنگامی که از وب سایت ما بازدید می کنید، آدرس و پروتکل اینترنتی (IP) کامپیوتر شما ثبت گردیده و فایل کوکی بر روی مرورگر شما نصب میشود. خاطر نشان میگردد آدرس اینترنتی قادر به شناسایی شما نیست. این اطلاعات جنبه عمومی داشته و به منظور ارزیابی بخش‌های مختلف وب سایت و مدت زمان بازدید شما از صفحات آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اطلاعات با اطلاعات مشابهی که از سایر بازدید کنندگان به دست آمده تجمیع می‌‌گردد و از آن در بررسی های آماری و تحلیلی، از قبیل تعداد بازدید کنندگان، متوسط زمان بازدید، صفحات بازدید شده، و غیره، استفاده خواهد شد. همچنین، از ترکیب این داده ها برای نظارت و ارزیابی بخش های مختلف، محتوا، دوره های آموزشی، و نظرات مشتریان استفاده می‌شود؛ که این موجب بهینه‌سازی و افزایش کارایی وب سایت محفل آواز می‌گردد. خاطر نشان می‌گردد، این اطلاعات صرفا کاربرد آماری و درون سازمانی دارند.

 

نحوه استفاده از اطلاعات شخصی در محفل آواز

حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران اولین اولویت محفل آواز است. ما اطلاعات شخصی شما را تنها برای انجام تعهدات‌مان ذخیره و پردازش می کنیم. چنانچه نیاز به استفاده از اطلاعات شما برای سایر امور باشد، مانند اطلاع رسانی درباره آخرین اخبار و پیشنهادات، حتما با کسب اجازه از شما خواهد بود. همچنین اطلاعات شخصی شما را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهیم داد، مگر به موجب قانون.

 

امنیت اطلاعات شخصی در محفل آواز

محفل آواز یک سلسله اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه برای تضمین امنیت اطلاعات شخصی شما انجام می‌دهد. از اطلاعات شخصی شما به دقت در برابر تخریب، حذف، دستکاری، جابجایی، و دسترسی یا افشای غیر مجاز محافظت خواهد شد. محفل آواز با ذخیره سازی اطلاعات کاربران در سرورهای ایمن از آن محافظت می‌کند؛ و فن‌آوری های پیشرفته رمزنگاری را برای جلوگیری از دسترسی‌های غیر‌مجاز بکار می‌گیرد. محفل آواز حداکثر تلاش خود را می‌کند تا هنر و تکنولوژی را به گونه ای با یکدیگر تلفیق کند که محیطی امن برای تبادل اطلاعات و آموزش آواز فراهم گردد. با این حال، ما نمی‌توانیم امنیت مطلق اطلاعات شما را به طور کامل تضمین کنیم. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم زمانی که آنلاین هستید، مراقب اطلاعات شخصی خود باشید. پیشنهاد می‌دهیم کلمه عبور خود را هر چند وقت تغییر دهید و ترکیبی از حروف و اعداد را در آن به کار ببرید. همچنین، برای اطمینان بیشتر، همواره از مرورگرهای امن و معتبر استفاده کنید.

 

ارتباط از طریق ایمیل

ما از آدرس ایمیل شما برای ارسال خبرنامه و اطلاع رسانی درباره اخبار، رویدادها، دوره های آموزشی، خدمات، پیشنهادات ویژه، و غیره استفاده می کنیم. بدین منظور، آدرس ایمیل‌تان را در فایل های خود ذخیره می‌کنیم.

 

دامنه اثرگذاری سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی برای تمامی خدمات آنلاینی که توسط محفل آواز ارائه میشود و تحت وب سایت mahfeleavaz.com قابل دسترسی و بازیابی است معتبر می‌باشد. استفاده از این وب سایت در چهارچوب این سیاست حفظ حریم خصوصی امکانپذیر است. ما حق اصلاح، تقویت و یا حذف بخش هایی از این سیاست حفظ حریم خصوصی را در هر زمان برای خود محفوظ میداریم

 

به روز رسانی سیاست حفظ حریم خصوصی

محفل آواز ممکن است هر زمان سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خود را به روز رسانی کند. هر گونه تغییر در این زمینه در وب سایت محفل آواز نمایش داده خواهد شد. لطفا چنانچه سوالی در مورد سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و یا دستورالعمل های دیگر این وب سایت دارید، با ما تماس بگیرید.

 

تماس یا درخواست اطلاعات بیشتر

لطفا در صورت هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست اطلاعات در ارتباط با سیاست حفظ حریم خصوصی و پردازش اطلاعات شخصی، با ما تماس بگیرید.

Rate this page